Tevreden klanten

Nogmaals bedankt voor de zeer inspirerende lezing rond klantenbeleving. Het was de perfecte link naar de interne boodschap die we reeds voorzien hadden en gaf daardoor extra kracht aan de richting die we willen uitgaan. – Marc Lieckens, Commercieel Manager CWS-boco

Tijdens de interactieve lezing en gekoppelde workshops rond klantgerichtheid kregen we zeer concreet toepasbare tips mee. Het inspireerde onze mensen om vanuit het motto “less is more” dagelijks aan klantenbeleving te werken. Warm aanbevolen! – Martine Vansteenacker, CSI Manager After Sales Mercedes-Benz BeLux

Na de begeleiding van Jan en Christoph merk ik dat de assistentes zich meer bewust zijn van hun interactie met de patiënt en dat het hen positief geïnspireerd heeft. Ook als groep kwamen we hier sterker uit: de lezing zorgde voor heel wat stof om na te denken en met elkaar te overleggen.

Jan en Christophe beperkten zich niet tot een lezing van 90’. Ze verzorgen hun communicatie vooraf tot in de puntjes, zodat hun uiteenzetting mooi is afgestemd op hun doelpubliek. Ook nadien staan zij paraat voor vragen, opmerkingen en suggesties, steeds met hun aanstekelijke enthousiasme.

Ik beveel Jan en Christoph aan voor een kritische doorkijk van je onderneming en voor suggesties op vlak van communicatie. Daarnaast voor een enthousiaste, interactieve lezing die de toehoorders zal motiveren, doet nadenken en met een positieve mindset doet buitengaan. – Nick Aerts, Benedenti Tandartsenpraktijk

Word klantenmagneet in 5 stappen:

Met hun aanstekelijk enthousiasme slaagden Jan en Christoph erin om onze mensen te inspireren zonder dat dit ooit betweterig of belerend overkwam. Het bracht binnen onze organisatie een duidelijk bewustzijn van klantgerichtheid naar externe én interne klanten. Ik beveel hen ten zeerste aan! – Anneleen Dejonckheere, Training & Development Manager Attentia

Inspirerende dag vol concrete, nuttige tips waarmee ik effectief aan de slag kan. Zeer vlot en aangenaam duo dat klantenbeleving op een authentieke manier uitdraagt. – Stijn Broucke, Technology and Application Scouting Atlas Copco

Ontzettend boeiende workshop waarin je op een spontane manier begint na te denken over je eigen manier van klanten benaderen. Ik kan hier concreet mee aan de slag in de toekomst. – Mia Cammaer, Team Leader Back Office Axalta Coating Systems

Klantenbeleving vertaald in krachtige handvaten die je onmiddellijk in je professioneel leven kan toepassen. – Kristien Van De Wouwer, Health Events

Word ook een klantenfluisteraar: