Word een klantenfluisteraar

Workshop voor je team, op maat van je klant.

Wil jij je medewerkers (nog) klantgerichter maken? Wij zetten hen in de schoenen van hun klanten en tonen stap per stap hoe ze het verschil maken.

Klantgerichtheid loont

Een klant vertrekt vaker door de houding van je team dan door je product of prijs. Verwonderd? Denk eens aan de laatste keer dat jij als klant onvriendelijk – of net attent – werd behandeld. En hoe belangrijk dat voor je was. Je weet het zelf: klantgericht zijn loont.

Wil jij je medewerkers klantgerichter maken? Of zijn ze dat al en gaat het jou om de ultieme klantenbeleving? Deze dagworkshop maakt van je team echte klantenfluisteraars.

Ontzettend boeiende workshop waarin je op een spontane manier begint na te denken over je eigen manier van klanten benaderen. Ik kan hier concreet mee aan de slag in de toekomst. – Mia Cammaer, Team Leader Back Office Axalta Coating Systems

Dit onthullen we zeker:

  • Hoe versterk je je klantgerichtheid bij elk contact?
  • Hoe ga je echt in de schoenen van je klant staan?
  • Hoe reset je jezelf om terug klantgericht te zijn?
  • Wat is je basisengagement? En kom je dat wel na?
  • En wat met je interne klanten? Je manager, collega’s?

Het resultaat? Je team ontdekt kansen om een wow-ervaring te creëren. En je klanten? Die blijven terugkomen, vertellen over je bedrijf en worden je ambassadeurs!

Wie neemt deel?

Iedereen die rechtstreeks contact heeft met je klanten, face to face of ear to ear.

Een unieke workshop:

  1. We willen precies weten wie je klant is en wat je customer facing momenten zijn. Daar stemmen we de workshop op af, zodat je team de tips nadien meteen kan toepassen.
  2. Geen overload aan modellen. We gaan recht naar de kern: wat is het probleem, hoe lossen we het op en hoe boeken je medewerkers snel resultaat?
  3. Klantgerichtheid gaat vaak over kleine dingen die een groot verschil maken. Van ingeschreven stylo’s tot gewassen appels: wij inspireren met ons voorbeeld!
  4. Tijdens de workshop inventariseert je team elk contactmoment met de klant. Zo hebben ze na de workshop zin om erin te vliegen én weten ze waar te beginnen.

En daar stopt het niet…

Klantgerichtheid is een mindset, deze workshop is een start. Daarom nodigen we een ambassadeur van je bedrijf uit op onze terugkomavonden. Daar blijven we je prikkelen en krijg je feedback over wat (niet) werkt. Inspiratie verzekerd!

Jij nodigt ons uit

Voor een workshop op maat van je bedrijf. Eén dag of 2 halve dagen, voor 8 tot 16 personen, in het Nederlands of Engels.

Voor grotere groepen, workshops in het Frans en vervolgtrajecten (audit – denktank – implementatie – individuele begeleiding) schakelen we graag onze partners in.

We komen graag langs
voor een verkennend gesprek.
.

Wij nodigen jou uit

Op één van onze open workshops. Profiteer van de kruisbestuiving tussen verschillende bedrijven en sectoren! Wil je weten wanneer de volgende workshop eraan komt? Schrijf je in op de nieuwsbrief.